0


سوالات متداول

شرایط خرید و بازگرداندن کالا چگونه است؟

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در ویرا مزون به معنی موافقت با شرایط زیر است.


 ‏‏بازگرداندن سفارش و کالاها

لطفا هنگام تحویل توسط مامور ارسال، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
1-  وارد پروفایل خود، تاریخچه سفارشات، تحویل شده شوید و از قسمت ثبت مرجوعی، درخواست خود را ثبت کنید.

2 – پیام خود را در صفحه“تماس با ما”  با انتخاب موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

3 – شما می توانید از طریق پیام به واتساپ به شماره 09223757012  مرجوعی کالای خود را به کارشناسان اطلاع دهید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد

شرایط گارانتی ویرا مزون

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.
در همین راستا مجموعه ویرا مزون مفتخر به ارائه سرویس در اسرع وقت به مشتریان گرامی می باشد.
جهت سهولت در پیگیری گارانتی خود می توانید از طریق پیام به واتساپ به شماره 09223757012 اقدام نمائید.

چطور میتوانم بدون برقراری تماس، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟

– ابتدا وارد پروفایل کاربری خود شوید روی سفارش های من کلیک نمایید.

2- در قسمت سفارش های تحویل شده شما میتوانید لیست کالاهایی که امکان مرجوع شدن دارد را مشاهده کنید.

3- در این قسمت شما میبایست دلیل مرجوع نمودن کالا  و توضیحاتی متناسب با ایراد کالا و همچنین در صورت نیاز تصویر از ایراد کالا را در این فرم وارد کنید.

4-ادرس خود را انتخاب کنید .

در صورتی که آدرس شما یکی از شهرهای اکسپرس باشد میتوانید بازه زمانی مناسب برای تحویل کالا به نماینده ویرا مزون را انتخاب کنید.بعد از تایید اولیه درخواست مرجوعی شما توسط ویرا مزون ، مامور ارسال جهت دریافت کالا به آدرس انتخابی شما مراجعه خواهد کرد.

 اگر ساکن تهران  یا  کرج  هستید ، جهت تسریع در امر سرویس دهی، برای مرجوع کردن کالای خود میتوانید به صورت حضوری به دفاتر تیپاکس مراجعه کرده و کالای خود را تحویل دهید.

در صورتی که آدرس شما یکی از شهرهای  غیراکسپرس  است درخواست شما طی 24  ساعت بررسی و پس از بررسی  توسط ویرا مزون یک پیامک مبنی بر تایید  یا عدم تایید  درخواست شما ارسال خواهد شد.

پس از دریافت پیامک تایید میتوانید کالای خود را از طریق پست پیشتاز بصورت پس کرایه ارسال کنید.

نیاز است اطلاعات زیر روی بسته  پستی  درج شود.

5- پس از تایید و ثبت درخواست مرجوعی صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد .

6-  شما میتوانید با بازگشت مجدد به قسمت مرجوعی  تاریخچه مرجوعی و همچنین وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید.

7- در این قسمت شما میتوانید کل درخواست را لغو یا کالای دیگری به درخواست خود اضافه کنید، همچنین میتوانید آدرس و زمان ارسال کالا را تا قبل از تایید نهایی ویرا مزون تغییر دهید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت ویرا مزون شوید.
روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  1. در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  2. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.